dober oglas za prodajo konja

Kako napisati dober oglas za prodajo konja

 

 

Ko kupujemo konja, ga običajno ne kupujemo zato, da ga bomo prodali. Toda, hoteli ali ne, v življenju pride do situacije, v kateri moramo sprejeti odločitev o prodaji konja .

 

V takem primeru imamo precejšnjo odgovornost. Konja moramo kot odgovorni lastniki prodati v roke kupca, ki bo z njim ustrezno ravnal. S tem bomo konju naredili največjo uslugo, saj mu bomo poskusili zagotoviti lepo in konju primerno življenje, tudi ko za vedno zapusti naš hlev.

 

Vse pa se začne pri dobrem oglasu za prodajo konja

 

dober oglas za prodajo konja Že z oddajo ustreznega, dobro pripravljenega in čim bolj podrobnega oglasa bomo pokazali primeren odnos do prodaje našega konja. Dober in kvaliteten oglas za prodajo konja bo potencialnim kupcem namreč subtilno sporočal, da smo se prodaje lotili resno, odgovorno in da tudi pričakujemo ustrezen nivo novega lastnika.

 

Zagotovo ne bo odveč, če bomo kakšno popoldne v miru sedli za mizo in na kratko spisali, kakšen naj bi bil želen kupec, kaj je potrebno pri konju poudariti, katere podatke o njem je pametno navesti in hkrati tudi, na kaj je potrebno pri konju opozoriti.

 

Niso vsi konji primerni za vse, zato boste že s kratkim stavkom lahko morebitnim kupcem povedali, ali je vaš konj sploh primeren za njih.

 

Hkrati boste sebi in kupcem prihranili čas, saj vam ne bo potrebno desetkrat odgovarjati na ena in ista vprašanja.

 

Premislite:

  • V kakšnem okolju naj bi živel, ko odide od vas?

  • Kakšen je konj in kakšnemu človeku bi najbolj ustrezal?

  • Kakšen bi bil idealen nov lastnik zanj (seveda, poleg nas samih) oziroma kakšnega kupca si pravzaprav želimo?

 

Ko bomo vse to vedeli, si bo veliko laže izdelati sliko bodočega lastnika in posledično napisati oglas, ki bo odvrnil neprimerne kupce in pritegnil prave.

 

Video in fotke so pri oglasu bistvenega pomena

dober oglas za prodajo konjaŽivimo v dobi pametnih telefonov z zmogljivimi fotoaparati in še bolj zmogljivimi kamerami, številnimi aplikacijami za urejanje slik in montažo videa ter neštetimi dodatnimi efekti, zato ni prav nobenega razloga, da ne bi mogli konja za prodajo dobro pofotkati, posneti kratek video in ga tako kar najbolje predstaviti bodočemu kupcu.

 

Dober oglas za prodajo konja vsebuje dobre, čiste in jasne fotke iz večih zornih kotov. Če dodate še filmček, ki prikazuje konja pri delu ter precej podroben opis konja, njegovih dosedanjih razmer, karakterja in tudi namena pa še toliko bolje.

 

Za dobre fotke si boste morali vzeti nekaj časa, morda celo nekaj dni. Danes boste na primer uspeli narediti dober portert konja. Jutri vam ga bo uspelo poslikati med delom na lonži. Čez nekaj dni bo na vrsto prišlo fotkanje dela pod sedlom. Ne hitite in si vzemite čas. Prodaja konja ni instant postopek (ali pa vsaj ne bi smel biti), zato naj tudi oglas za prodajo ne bo sestavljen mimogrede in na brzino.

 

Če vam lastna roka in oko pri fotkanju ne služita najbolje, pokličite prijatelja ali prijateljico, ki ima ki ima dober fotič in dobro oko za fotografije (nekaj znanja tudi prav pride).

 

Ne rečem, da s telefonom ni mogoče narediti dobrih fotk, vendar pa je veliko bolj verjetno, da boste dobre fotke lahko naredili s pravim fotoaparatom.

 

Že z dobrimi fotkami se bo vaš oglas po vsej verjetnosti kmalu uvrstil v zgornjo polovico najbolj gledanih oglasov.  Ljudje smo pač vizualna bitja, zato nas lepe fotke vedno pritegnejo bolj kot pa kakšni zmazki.

 

Če pa dobre fotke in video za nameček dopolnjuje še kvaliteten in podroben opis konja, je polovica dela že narejenega.

 

V oglasu ne varčujte s podatki o konju

Dober oglas za prodajo konja vsebuje raje kak podatek več kot pa kak podatek premalo. V oglas vključite čisto vse, kar se vam zdi relevantno za bodočega kupca.

 

V oglasu nikakor ne smete pozabiti navesti:

  • Starosti in spola konja

  • Pasme konja

  • Višine konja

  • Ali ima konj urejene papirje

 

dober oglas za prodajo konjaPotem pa nadaljujte s podrobnostmi. Za koga je konj primeren, za otroke, začetnike ali za izključno izkušene jahače? Koliko časa ga imate vi, kakšen je njegov karakter in kaj ste vi počeli z njim?

 

Ima konj kakšne zdravstvene ali karakterne posebnosti? Kako se razume z drugimi konji?

 

Čeprav si vsak prodajalec želi konja čimprej prodati, potencialnim kupcem ne skrivajte morebitnih konjevih napak ali posebnosti. Se slabo nalaga? Napišite to v oglas. Je alergičen na druge konje? Napišite v oglas.

 

Kupec bo nameč slej kot prej odkril napake, ki jih boste skušali skriti in s tem boste naredili slabo uslugo sebi, konju in kupcu.

 

V skrajnem primeru bo konj romal v neprimerne roke in kasneje v naslednje neprimerne roke, itd… Mu to res privoščite?

 

Ko ste spisali dober oglas za prodajo konja, z vsemi potrebnimi podatki, ga opremili z lepimi in korektnimi fotkami, morda celo videom, je čas, da ga objavite in počakate na klic primernega kupca.

 

Namen dobrega oglasa za prodajo konja je namreč točno v tem, da z njim pritegnete pravega kupca in že na začetku izločite vse neprimerne in neustrezne kupce (kolikor je to mogoče).

 

Medtem ko čakate na klic kupca, ki bo hotel konja spoznati in videti v živo, pa se lahko temeljito pripravite na  ogled. Kako pripraviti konja na ogled, pa vam povem v naslednjem prispevku.

 

 

Pridruži se

Admin

Urednik at Portal Ekonji.si
Slovenski konjeniški portal
Pridruži se

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

9 − eight =

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.